Friday 8 November 2013

SUARA GENERASI MUDA BORNEO!

Isu-isu yang berlaku di sekeliling saya sudah cukup untuk menyedarkan saya betapa pentingnya saya perlu bersuara untuk menegakkan kebenaran demi mengembalikan maruah Negara Sabah yang tercemar sejak dikuasai oleh "baju biru"..Dan kesedaran ini timbul apabila saya melihat selama ini, rakyat Negara Sabah yang sepatutnya menikmati pembangunan menyeluruh dalam pelbagai aspek namun apa yang saya lihat semakin hari Negara Sabah semakin "rosak" lantas ia memberikan kesan yang mendalam kepada minda dan mentaliti Bangsa Negara Sabah (tunduk kepada mereka)..

Jujur saya katakan, saya tidak mahu melihat Negara saya semakin hancur dibuat mereka namun saya tidak mampu untuk melakukannya sendirian. Saya memerlukan tenaga dan suara lantang daripada Generasi Muda Negara Sabah dan Negara Sarawak untuk BANGKIT mempertahankan hak yang sepatutnya menjadi milik kita. Saya percaya ini tidak akan menjadi sia-sia sekiranya kita semua bersatu dan berpayungkan di bawah satu suara iaitu SUARA GENERASI MUDA BORNEO. Mari BANGKIT bersama saya dan jangan takut kepada ancaman mereka!

Fikirlah tentang generasi akan datang. Jangan tinggalkan "memori" pahit untuk mereka. Mahukah anda apabila kita dipersalahkan oleh mereka kerana tidak berjuang untuk mengembalikan kedaulatan Negara Sabah? Mahukah anda melihat Negara Sabah benar-benar hancur? Jika tidak, Tepuk dada tanya diri. Kita mampu mengubah semuanya...

KITA ADALAH MASA DEPAN  NEGARA SABAH DAN NEGARA SARAWAK

1 comment :

  1. Mari kita berjuang bersama untuk Negara kita, Negara Sabah .. Keep in touch :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...