Friday 28 March 2014

"Teruskan REVOLUSI MENTAL ke arah Perjuangkan HAK & MARUAH Sabah Sarawak..."

Teruskan REVOLUSI MENTAL ke arah Perjuangkan HAK & MARUAH Negara Sabah dan Negara Sarawak.

Perjuangan atas MISI yang SATU menuntut KESATUAN. Suburkan, kembangkan MINDA berkongsikan fakta tentang PENGKHIANATAN & PENGANIAYAAN persekutuan terhadap Negara Sabah dan Negara Sarawak. Jauhi perpecahan sesama kita. HINDARI akal RACIST, FANATIK & PANIDIR dlm perjuangan menuntut HAK & MARUAH.

Bukanlah sukar bagi para pejuang native sama ada NGO & politik disatukan dalam satu BENTENG. Bagi parti-parti yang berbeza, jadikan perbezaan sebagai senjata kepelbagaian dalam kualiti & kuantiti. Singkirkan pemimpin parti yang EGO menggunung kerana mereka hanya KITUL-KITUL longkang yang pentingkan diri. 

Kita TAHU & FAHAM bahawa ramai suadara-saudara native kita yang masih "atas pagar" walaupun mereka sanggup menjdi pejuang siber untuk tanah melayu (PERKASA, ISMA, UMNO, DAP & PKR). Kita juga FAHAM bahawa ramai native yang masih "tunggu & lihat" kerana peluang yang sedang mereka nikmati. Secara psikologi, perlakuan "atas pagar" & "tunggu & lihat" adalah AKIBAT dari AMALAN ugutan & penindasan yang berlangsung sejak Negara Sabah mula MERDEKA pada 31 Ogos 1963. Dalam teori probability (keberangkalian), oleh kerana kepelbagaian FACTOR X berkaitan dengan HAK & MARUAH Negara Sabah maka 70-80% daripada dua kumpulan native ini akan beralih arah meninggalkan para tukang suap mereka. Point asas adalah perbandingan antara HADIAH zink, tangki & brim dgn TUNTUTAN jalan rya, sekolah & peluang pekerjaan.


Para pejuang native di dalam & luar negara semakin HEBAT. Media antarabangsa telah mula memberi tumpuan pada isu persekutuan malaysia yang "dramatik". Oleh itu kita perlu targetkan tarikh untuk semua. Maka, jika anda semua telah BERSATU & BERSEDIA maka SASARKAN 31 OGOS 2014 sebagai tarikh KERAMAT untuk semua. 

SEBARKAN PERJUANGAN NATIVE SABAH SARAWAK kepada komuniti di kawasan masing-masing, NGO Sabah Sarawak & para pemimpin parti-parti Sabahan & Sarawak agar berlaku KEBANGKITAN yang PADU!

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...